• RU
  • БАСТЫ БЕТ
  • Жаңалықтар
  • БАЙЛАНЫС
  • МӘМС
    • ГОБМП
Emergency Line (+555) 959-595-959
HealthFlex
×
  • ЕМХАНА
    • ӘКІМШІЛІК
    • Емхана жайында
    • Пікірлер
    • БАСШЫ БЛОГЫ
    • Бос жұмыс орындары
    • Аккредиттеу туралы куәлік
    • Сапалық менеджмент жүйесі
    • Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру
  • ҰЙЫМ ҚҰРЫЛЫМЫ
    • Тіркеу бөлімі
    • Отбасы денсаулығы орталықтары
    • Күндізгі стационар
    • Арнайы мамандандырылған көмек бөлімшесі
    • Профилактика және әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету бөлімшесі
    • Амбулаторлық хирургия орталығы
    • Зертханалық-диагностикалық бөлімшесі
    • Физиотерапевтік бөлімшесі
  • ЕМДЕЛУШІЛЕРГЕ
    • Пациенттердің құқықтары мен міндеттер
    • Дәрігерді үйге шақыру көрсеткіштері
    • Жедел жәрдемге жүгіну ережелері
    • АМСК ұйымына тіркелу ережелері
    • Ақпараттық ерікті келісім
    • Емделушілерге арналған жадынама
  • ҚЫЗМЕТТЕР
    • Көрсетілетін қызметтер
    • Дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету
  • МИОМОС
    • МИОМОС АҚПАРАТЫ
    • ЖИНАЛЫСТАР КЕСТЕСІ
    • САУАЛНАМА (пациенттердің қанағаттануы)
    • ҰСЫНЫСТАР МЕН КЕҢЕСТЕР
  • ANTIKOR
    • СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚ КАРТОГРАММАСЫ
  • АҚПАРАТ
    • Медициналық көмек көрсету мәселелері бойынша қабылдау
    • Мейірбике ісі
    • ДӘРІГЕРЛЕРДІҢ ЖҰМЫС КЕСТЕСІ
    • Профилактика және әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету бөлімшесінің жұмыс кестесі
    • Ақылы қызмет бойынша бағалардың прейскуранты
    • Медициналық көмек көрсету мәселесі бойынша қабылдаулар уақыты
    • Қызмет көрсетілетін учаскелердің аймағы
    • Құқықтық — нормативтік актілер
    • Мемлекеттік сатып алу
    • Террористік актілерді болдырмау жөніндегі халыққа арналған жадынама
    • 2017 жылдың 15 қыркүйегінен 15 қарашасына дейін
    • ЭТИКАЛЫҚ ЕРЕЖЕЛЕРІ
    • Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына шағымдану тәртібі
    • Мемлекеттік қызметтер стандарттары
  • COVID
  • Емделушілерді қолдау қызметі
  • Байланыс
  • МӘМС
    • ГОБМП
  • Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері

ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ҚЫЗМЕТІ ТУРАЛЫ НЕ БІЛЕСІЗ?

21.05.2024blogЖаңалықтар

 

Бүгінде әрбір емхана жанында Пациенттерді қолдау қызметі бар.
Олар қажет болған жағдайда МӘМС, сақтандырылушының мәртебесін қалпына келтіру және медициналық көмек алу мәселелері бойынша кеңес бере алады.

Пациенттер бетпе-бет келетін проблемалық жағдайларды жедел шешу де осы қызметтер мамандарының міндеттеріне жатады. Қажет болған жағдайда олар ішкі аудит жүргізіп, оның нәтижелері бойынша Медициналық ұйымның әкімшілігі бұзушылық фактілерін анықтаған немесе растаған жағдайда тиісті шаралар қабылдайды.

ПҚҚ қандай себеппен жүгінуге болады?

✅ шұғыл көмек алу үшін сізден сақтандырылған мәртебесі талап етіледі;

✅ учаскелік дәрігердің болмауы себебінен қабылдаудан бас тартылады;

✅ сіз бейінді маманнан кеңес ала алмайсыз, өйткені ол штатта жоқ немесе оған жазылу бір ай бұрын толтырылған;

✅ сізге МӘМС бойынша қолжетімді диагностикалық немесе зертханалық тексерулерге жолдама берілмейді, алайда сіздің бұл үшін медициналық көрсеткіштеріңіз бар;

✅ сізге жоспарлы тексеруді немесе бейінді мамандардан кеңес алуды 10 жұмыс күнінен артық күтуді ұсынады, алайда бірлесіп орындау шарты бойынша басқа медициналық ұйымдарға жібермейді;

✅ учаскелік дәрігер / медбике немесе фельдшер сіз осы емханаға аумақтық принцип бойынша тіркелген болсаңыз да, үйде шақыру қызметін көрсетпейді;

✅ сізді жүргізілген зерттеудің нәтижелерімен таныстырған жоқ;

✅ қабылдау кезінде дәрігер дөрекілік танытты, өзін дұрыс ұстамады немесе медициналық этиканы бұзды;

✅ сіз көрсетілген медициналық көмектің сапасына қанағаттанбадыңыз;

✅ сіз диагноздың немесе тағайындалған емнің дұрыстығына күмәнданасыз;

✅ сіз өзіңіздің медициналық жазбаларыңыздан қате мәліметтерді немесе қосып жазуларды байқадыңыз;

✅ сіз жалпы медицина қызметкерлері мен медициналық ұйымның жұмыс сапасына көңіліңіз толмайды;

✅ ТМККК және МӘМС пакеттерінде медициналық көмек алумен байланысты мәселелер бойынша.

Егер сіздің мәселеңізді пациенттерді қолдау қызметі шешпесе, әрқашан Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорына: fms.kz ресми сайты, 1414 Бірыңғай байланыс орталығы, qoldau 24/7 мобильді қосымшасы және Telegram-дағы SaqtandyryBot байланыс арналары арқылы жүгіне аласыз.


  • Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметі
    50-28-27
  • Анықтамалық 41-70-64
  • Қабылдау бөлмесі 559127

ҚАРАҒАНДЫ ҚАЛАСЫНЫҢ №1 ЕМХАНАСЫ

41-58-97

kgkp1@mail.ru

Қарағанды қаласы, Ипподромная 8

СОҢҒЫ ЖАЗБАЛАР

  • Жұмыссыз жүкті әйел МӘМС үшін төлеу керек пе? Мар 3

  • 2025 МӘМС төлемдерінің мөлшері Дек 31

  • ХАБАРЛАМА Дек 10

    «Қарағанды облысының денсаулық сақтау басқармасы» ММ төменде көрсетілген денсаулық сақтау...

Copyright ©2017 all rights reserved
Designed by Plethora Themes